mandag 7. februar 2011

Olden eple til spraking i ovnen.

Mens jeg sitter her med et stort glass olden eple og hører på sprakinga i ovnen så innser jeg at jeg seriøst er skikkelig dårlig til å finne på overskrifter. Før var det liksom så lett, men nå sliter jeg egentlig ganske mye.
Jeg føler ikke at jeg er i slaget heller, når det kommer til formuleringa og generelt språket i innleggene mine heller. Jeg finner dem egentlig litt kjedelige og uinteressante.

Det har vært flere situasjoner siden forrige innlegg at jeg har hatt et såkalt "bloggøyeblikk" som jeg så pent har navngitt det selv. Jeg har i disse øyeblikkene plutselig forstått at akkurat DA ville det passet perfekt å skrive et blogginnlegg.
Jeg hadde mye jeg skulle skrive om. Blant annet det at jeg undrer meg så sterkt over hvorfor det aldri er datostempling på frukt?
Heller ikke på brød. Hadde det ikke vært litt genialt at det hadde stått "best før" på f.eks salaten? Jeg husker jo ikke når jeg kjøpte den. Og jeg liker ikke tanken på at jeg kanskje spiser gammel frukt eller grønnsaker. Selv om de ikke er dårlige.

Jeg vurderer å legge ut fødselshitsorien min på bloggen min. Det er jo en stor del av vendepunktet fra mitt forrige liv til det livet jeg lever nå.
Burde jeg det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar